ညဘက္ေတြ အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ မနက္ကိုၾကည္ၾကည္လင္လင္နဲ႔ထႏိုင္ေအာင္ ဘာေတြလုပ္ရမလဲဆို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

တစ္ေနကုန္အလုပ္မွာ ပင္ပန္းလာတယ္။အိမ္ေရာက္ရင္ေတာ့ အိပ္ေပ်ာ္ျပီလုိ႔ေတြးေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ေတြးထားျပီး တကယ္လည္းအိပ္ရာဝင္တဲ့အခါ အိပ္ခ်င္ေနတဲ့မ်က္လံုးေတြက မွိတ္မရေတာ့ဘူး။ အဲ့လိုမ်ဳိး သင္ေရာျဖစ္ဖူးလား?ဒီလိုျဖစ္တာ သင္တစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ပါဘူး။ အရမ္းဖိစီးမႈမ်ားေနတဲ့လူေတြတိုင္း အိပ္မေပ်ာ္ျခင္းဟာ ပံုမွန္အက်င့္တစ္ခုလိုျဖစ္ေနပါျပီ။

တစ်နေကုန်အလုပ်မှာ ပင်ပန်းလာတယ်။အိမ်ရောက်ရင်တော့ အိပ်ပျော်ပြီလို့တွေးကောင်းကောင်းနဲ့ တွေးထားပြီး တကယ်လည်းအိပ်ရာဝင်တဲ့အခါ အိပ်ချင်နေတဲ့မျက်လုံးတွေက မှိတ်မရတော့ဘူး။ အဲ့လိုမျိုး သင်ရောဖြစ်ဖူးလား?ဒီလိုဖြစ်တာ သင်တစ်ယောက်တည်းမဟုတ်ပါဘူး။ အရမ်းဖိစီးမှုများနေတဲ့လူတွေတိုင်း အိပ်မပျော်ခြင်းဟာ ပုံမှန်အကျင့်တစ်ခုလိုဖြစ်နေပါပြီ။

အိပ္ေရးဝေအာင္ အိပ္

အိပ္ေရးဝေအာင္ အိပ္

လူတစ္ေယာက္အတြက္ အိပ္ေရးဝဖို႔အေရးၾကီးပါတယ္။လူၾကီးေတြဆို ၇နာရီ ၈နာရီေလာက္ အိပ္ေရးဝေအာင္အိပ္ဖို႔လိုပါတယ္။ အဲ့ထက္အိပ္ခ်ိန္ေလ်ာ့မယ္ဆို အလုပ္လုပ္ရတာ စိတ္မၾကည္လင္သလို တစ္ေနကုန္ထုိင္းမႈိင္းေနပါလိမ့္မယ္။

လူတစ်ယောက်အတွက် အိပ်ရေးဝဖို့အရေးကြီးပါတယ်။လူကြီးတွေဆို ရနာရီ ၈နာရီလောက် အိပ်ရေးဝအောင်အိပ်ဖို့လိုပါတယ်။ အဲ့ထက်အိပ်ချိန်လျော့မယ်ဆို အလုပ်လုပ်ရတာ စိတ်မကြည်လင်သလို တစ်နေကုန်ထိုင်းမှိုင်းနေပါလိမ့်မယ်။

ေကာ္ဖီေသာက္ျခင္းေလ်ာ့

ေကာ္ဖီေသာက္ျခင္းေလ်ာ့

အလုပ္မွာ ေခါင္းၾကည္ေအာင္ဆိုျပီး ေကာ္ဖီေတြဖိေသာက္မ်ဳိးေ႐ွာင္ရပါမယ္။ကဖင္းဓာတ္ေတြအရမ္းမ်ားသြားရင္ ခႏၶာကိုယ္ကအရမ္းတက္ၾကြေနျပီး အိပ္ခ်င္စိတ္ကိုေပ်ာက္ေစတယ္။ အိပ္တဲ့အခါမွာလည္း မၾကာခဏမ်က္စိေၾကာင္ေနတတ္ပါတယ္။

အလုပ်မှာ ခေါင်းကြည်အောင်ဆိုပြီး ကော်ဖီတွေဖိသောက်မျိုးရှောင်ရပါမယ်။ကဖင်းဓာတ်တွေအရမ်းများသွားရင် ခန္ဓာကိုယ်ကအရမ်းတက်ကြွနေပြီး အိပ်ချင်စိတ်ကိုပျောက်စေတယ်။ အိပ်တဲ့အခါမှာလည်း မကြာခဏမျက်စိကြောင်နေတတ်ပါတယ်။

လတ္ဆက္တဲ့ေလ႐ႈ

လတ္ဆက္တဲ့ေလ႐ႈ

အိပ္ရာမဝင္ခင္ လတ္ဆက္တဲ့ေလ႐ႈ႐ိႈက္ျခင္းကို အက်င့္တစ္ခုလိုလုပ္ထားပါ။ မပ်င္းပါနဲ႔ ညေနတိုင္း ေလေကာင္းေလသန္႔႐ႈ႐ိႈက္ႏုိင္ဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။တစ္နာရီေလာက္ ေလေကာင္းေလသန္႔႐ႈလိုက္႐ံုနဲ႔ သင့္ရဲ႕တစ္ညတာလံုးႏွစ္ျခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္မယ္လို႔ အာမခံပါတယ္။

အိပ်ရာမဝင်ခင် လတ်ဆက်တဲ့လေရှုရှိုက်ခြင်းကို အကျင့်တစ်ခုလိုလုပ်ထားပါ။ မပျင်းပါနဲ့ ညနေတိုင်း လေကောင်းလေသန့်ရှုရှိုက်နိုင်ဖို့ အရေးကြီးပါတယ်။တစ်နာရီလောက် လေကောင်းလေသန့်ရှုလိုက်ရုံနဲ့ သင့်ရဲ့တစ်ညတာလုံးနှစ်ခြိုက်စွာအိပ်ပျော်နိုင်မယ်လို့ အာမခံပါတယ်။

ေႏြးေထြးတဲ့အရည္တစ္ခုခုေသာက္

ေႏြးေထြးတဲ့အရည္တစ္ခုခုေသာက္

လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ျပီး ျပန္လာရင္ လက္ဖက္စိမ္းေဖ်ာ္ရည္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ႏို႔အပူ ဒါမွမဟုတ္ ပ်ားရည္ပူပူေလးတစ္ခြက္ေလာက္ေသာက္သံုးေပးပါ။

လမ်းလျှောက်ထွက်ပြီး ပြန်လာရင် လက်ဖက်စိမ်းဖျော်ရည်ပဲဖြစ်ဖြစ်၊ နို့အပူ ဒါမှမဟုတ် ပျားရည်ပူပူလေးတစ်ခွက်လောက်သောက်သုံးပေးပါ။

ေခါင္းအံုးအေနထားမွန္ကန္ပါေစ

ေခါင္းအံုးအေနထားမွန္ကန္ပါေစ

သင္ဟာ ပက္လက္အိပ္တတ္တဲ့လူဆိုရင္ ေခါင္းအံုးကိုဒူးေအာက္နားေလာက္မွာ ခုအိပ္ပါ။ ေဘးတေစာင္းအိပ္တတ္သူဆို ေျခေထာက္ႏွစ္ခုၾကားမွာ ေခါင္းအံုးတစ္လံုးညွပ္အိပ္ပါ။ဒီလိုအိပ္စက္ျခင္းက သင့္ရဲ႕ေသြးလည္ပတ္ႏႈန္းကိုေကာင္းေစျပီး ႏွစ္ျခိဳက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

သင်ဟာ ပက်လက်အိပ်တတ်တဲ့လူဆိုရင် ခေါင်းအုံးကိုဒူးအောက်နားလောက်မှာ ခုအိပ်ပါ။ ဘေးတစောင်းအိပ်တတ်သူဆို ခြေထောက်နှစ်ခုကြားမှာ ခေါင်းအုံးတစ်လုံးညှပ်အိပ်ပါ။ဒီလိုအိပ်စက်ခြင်းက သင့်ရဲ့သွေးလည်ပတ်နှုန်းကိုကောင်းစေပြီး နှစ်ခြိုက်စွာ အိပ်ပျော်စေနိုင်ပါတယ်။

အိမ္ေမြးတိရစၦာန္ေလးေတြနဲ႔ မအိပ္ပါနဲ႔

အိမ္ေမြးတိရစၦာန္ေလးေတြနဲ႔ မအိပ္ပါနဲ႔

ေခြးေလးေတြ၊ေၾကာင္ေလးေတြကုိ ကိုယ့္ရဲ႕မိသားစုဝင္တစ္ေယာက္လိုသေဘာထားၾကပါတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ကိုခ်စ္လို႔ အိပ္ယာေပၚေခၚသိပ္တာမ်ဳိးမလုပ္သင့္ပါဘူး။ အိမ္ေမြးတိရစၦာန္ေတြနဲ႔ အိပ္ျခင္းဟာ သင့္ကိုအိပ္မေပ်ာ္တဲ့ေရာဂါ ၆၄ရာခိုင္ႏႈန္းထိျဖစ္ႏိုင္တယ္လို႔ သိပံၸပညာ႐ွင္ေတြကေျပာပါတယ္။

ခွေးလေးတွေ၊ကြောင်လေးတွေကို ကိုယ့်ရဲ့မိသားစုဝင်တစ်ယောက်လိုသဘောထားကြပါတယ် ။ ဒါပေမယ့် သူတို့ကိုချစ်လို့ အိပ်ယာပေါ်ခေါ်သိပ်တာမျိုးမလုပ်သင့်ပါဘူး။ အိမ်မွေးတိရစ္ဆာန်တွေနဲ့ အိပ်ခြင်းဟာ သင့်ကိုအိပ်မပျော်တဲ့ရောဂါ ၆၄ရာခိုင်နှုန်းထိဖြစ်နိုင်တယ်လို့ သိပ္ပံပညာရှင်တွေကပြောပါတယ်။

ၾကက္သြန္ျဖဴကိုသင့္ရဲ႕ေခါင္းအံုးေအာက္မွာ ထားအိပ္

ၾကက္သြန္ျဖဴကိုသင့္ရဲ႕ေခါင္းအံုးေအာက္မွာ ထားအိပ္

ၾကက္သြန္ျဖဴကို ေခါင္းအံုးေအာက္မွာထားအိပ္ရင္ အိပ္ေပ်ာ္ေစႏိုင္တယ္လို႔ သိပံၸပညာ႐ွင္ေတြေျပာပါတယ္။ တကယ္ပဲ ၾကက္သြန္ျဖဴက ႏွစ္ျခိဳက္ေအာင္အိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္ရန္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္တယ္လို႔သိရပါတယ္။

ကြက်သွန်ဖြူကို ခေါင်းအုံးအောက်မှာထားအိပ်ရင် အိပ်ပျော်စေနိုင်တယ်လို့ သိပ္ပံပညာရှင်တွေပြောပါတယ်။ တကယ်ပဲ ကြက်သွန်ဖြူက နှစ်ခြိုက်အောင်အိပ်ပျော်နိုင်ရန် စွမ်းဆောင်နိုင်တယ်လို့သိရပါတယ်။

အိပ္ခါနီး ဖုန္းမၾကည့္ႏွင့္

အိပ္ခါနီး ဖုန္းမၾကည့္ႏွင့္

ဖုန္းၾကည့္ျခင္းဟာ သင္ထင္ထားတာထက္ အမ်ားၾကီးထိခိုက္ေစပါတယ္။ ဖုန္းကလာတဲ့အလင္းေရာင္ဟာ မ်က္လံုးကိုထိခိုက္ေစသလို အာ႐ံုေၾကာထိ ဒုကၡေပးႏိုင္ပါတယ္။ ထိုအလင္းေရာင္ေၾကာင့္ မ်က္လံုးေၾကာင္ျပီးအိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

ဖုန်းကြည့်ခြင်းဟာ သင်ထင်ထားတာထက် အများကြီးထိခိုက်စေပါတယ်။ ဖုန်းကလာတဲ့အလင်းရောင်ဟာ မျက်လုံးကိုထိခိုက်စေသလို အာရုံကြောထိ ဒုက္ခပေးနိုင်ပါတယ်။ ထိုအလင်းရောင်ကြောင့် မျက်လုံးကြောင်ပြီးအိပ်မပျော်နိုင်ဖြစ်တတ်ပါတယ်။

လာဗန္ဒါပန္းေလး အနီးတစ္၀ွိက္မွာထား

လာဗန္ဒါပန္းေလး အနီးတစ္၀ွိက္မွာထား

ဒီမွာေတာ့ လာဗန္ဒါမ႐ွိေတာ့ အဆင္မေျပေလာက္ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ေကာင္းက်ဳိးကိုေတာ့ ဗဟုသုတအေနနဲ႔သိေအာင္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။လာဗန္ဒါရဲ႕ေမႊးရနံ့က သင့္ကိုအိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ ေခ်ာ့သိမ့္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ သူ႔ရဲ႕အဆီကိုအသံုးျပဳေပးလည္း ရပါတယ္။

ဒီမှာတော့ လာဗန်ဒါမရှိတော့ အဆင်မပြေလောက်ပါဘူး။ဒါပေမယ့် သူ့ရဲ့ကောင်းကျိုးကိုတော့ ဗဟုသုတအနေနဲ့သိအောင် တင်ပေးလိုက်ပါတယ်။လာဗန်ဒါရဲ့မွှေးရနံ့က သင့်ကိုအိပ်ပျော်အောင် ချော့သိမ့်ပေးနိုင်ပါတယ်။ ဒါမှမဟုတ် သူ့ရဲ့အဆီကိုအသုံးပြုပေးလည်း ရပါတယ်။

ေန႔လည္ေန႔ခင္း တစ္ေရးအိပ္

ေန႔လည္ေန႔ခင္း တစ္ေရးအိပ္

ေန႔ခင္းေတြဆို တစ္ေရးအိပ္ေပးသင့္ပါတယ္။ လန္းလန္းဆန္းဆန္းျဖစ္ေနေအာင္ တစ္ေန႔ကို ၁၀မိနစ္ကေန မိနစ္၃၀ထိအနားယူသင့္ပါတယ္။ အၾကာၾကီးအိပ္မိရင္ေတာ့့ ေသြးေလးသြားျပီး မၾကည္မလင္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

နေ့ခင်းတွေဆို တစ်ရေးအိပ်ပေးသင့်ပါတယ်။ လန်းလန်းဆန်းဆန်းဖြစ်နေအောင် တစ်နေ့ကို ၁ဝမိနစ်ကနေ မိနစ်၃ဝထိအနားယူသင့်ပါတယ်။ အကြာကြီးအိပ်မိရင်တော့့ သွေးလေးသွားပြီး မကြည်မလင်ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations