လက္ရွိလူေနမႈ ပံုစံကေန မသိမသာေလး ျပင္ရံုနဲ႔ အေလးခ်ိန္ က်ေစမယ့္ နည္းေတြပါ

အျပင္းအထန္ ေလ့က်င့္ခန္း မလုပ္ခ်င္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ နာရီဝက္ဟာ လံုေလာက္ပါတယ္

အျပင္းအထန္ ေလ့က်င့္ခန္း မလုပ္ခ်င္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ နာရီဝက္ဟာ လံုေလာက္ပါတယ္

ေကာင္းသတင္းကေတာ့ ဒိန္းမက္ႏိုင္ငံ ကိုပင္ေဟဂင္ တကၠသိုလ္ရဲ. သုေတသန ျပဳမႈအရ ေန႔စဥ္ နာရီဝက္ေလာက္ ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္ေပးျခင္းဟာ တစ္နာရီအျပည့္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ျခင္းထက္ ၂၅ ရာခိုင္ႏႈန္း ပိုျပီးသိသာစြာ အေလးခ်ိန္ က်ဆင္းေစႏိုင္ပါတယ္တဲ့

ကောင်းသတင်းကတော့ ဒိန်းမက်နိုင်ငံ ကိုပင်ဟေဂင် တက္ကသိုလ်ရဲ. သုတေသန ပြုမှုအရ နေ့စဉ် နာရီဝက်လောက် လေ့ကျင့်ခန်း ပြုလုပ်ပေးခြင်းဟာ တစ်နာရီအပြည့် လေ့ကျင့်ခန်း လုပ်ခြင်းထက် ၂၅ ရာခိုင်နှုန်း ပိုပြီးသိသာစွာ အလေးချိန် ကျဆင်းစေနိုင်ပါတယ်တဲ့

ျဖည္းညွင္းစြာ ဝါးစားျပီး အစားကို ေၾကညက္ပါေစ

အစားကို အလ်ွင္အျမန္ စားျခင္းဟာ မေကာင္းတဲ့ အေလ့အက်င့္ ဆိုတာ လူတိုင္းသိၾကမွာပါ ။ ဒါတင္ပဲလားဆိုေတာ့ မဟုတ္ေသးပါဘူး အစားကို အလ်ွင္အျမန္စားျခင္းဟာ သင့္ကို လိုအပ္တာထက္ အစားကို ပိုစားမိပါေသးတယ္။ အစားကို အျမန္စားျခင္းေၾကာင့္ သင့္ဦးေႏွာက္က သင့္ အစာအိမ္ျပည့္ျပီလို႔ သတ္မွတ္ခ်ိန္မွာ သင္က ခႏၱာကိုယ္က လိုအပ္တာထက္ ပိုစားမိျပီးသား ျဖစ္ေနတက္ပါတယ္။

အစားကို အလျှင်အမြန် စားခြင်းဟာ မကောင်းတဲ့ အလေ့အကျင့် ဆိုတာ လူတိုင်းသိကြမှာပါ ။ ဒါတင်ပဲလားဆိုတော့ မဟုတ်သေးပါဘူး အစားကို အလျှင်အမြန်စားခြင်းဟာ သင့်ကို လိုအပ်တာထက် အစားကို ပိုစားမိပါသေးတယ်။ အစားကို အမြန်စားခြင်းကြောင့် သင့်ဦးနှောက်က သင့် အစာအိမ်ပြည့်ပြီလို့ သတ်မှတ်ချိန်မှာ သင်က ခန္တာကိုယ်က လိုအပ်တာထက် ပိုစားမိပြီးသား ဖြစ်နေတက်ပါတယ်။

ကြန္ပ်ဴတာ ၊ တီဗီတို႔ေရွ.မွာ အစာစားျခင္းကို ေရွာင္ၾကဥ္ပါ

အေမရိကန္ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္ရဲ. အဆိုအရ တီဗီကလာတဲ့ အစားအစာ ေၾကျငာေတြဟာ သင့္ကို အစားစားခ်င္စိတ္နဲ႔ အလြန္အကၽြံစားမိျခင္းကို ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ သင္က တီဗီ ဒါမွမဟုတ္ ကြန္ပ်ဴတာ ေရွ.မွာ အစားစားျခင္းျဖင့္ သင့္အစားအစာအေပၚ အေလးမထားမိပဲ သင္ဘယ္ေလာက္ စားလိုက္မိတယ္ဆိုတာကို သတိမူမိမွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။

အမေရိကန် ဂျာနယ်တစ်စောင်ရဲ. အဆိုအရ တီဗီကလာတဲ့ အစားအစာ ကြေငြာတွေဟာ သင့်ကို အစားစားချင်စိတ်နဲ့ အလွန်အကျွံစားမိခြင်းကို ဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။ ဒါ့အပြင် သင်က တီဗီ ဒါမှမဟုတ် ကွန်ပျူတာ ရှေ.မှာ အစားစားခြင်းဖြင့် သင့်အစားအစာအပေါ် အလေးမထားမိပဲ သင်ဘယ်လောက် စားလိုက်မိတယ်ဆိုတာကို သတိမူမိမှာ မဟုတ်တော့ပါဘူး။

အစားအစာ အညႊန္းေတြကို ေသခ်ာဖတ္ပါ

အစားအစာ အညႊန္းေတြကို ေသခ်ာဖတ္ပါ

သင့္အေနနဲ႔ အစားအစာေတြရဲ. အေၾကာင္း အညႊန္းေတြကို သိထားသင့္ပါတယ္ ။ ဒါမွ သင့္ဟာ က်န္းမာတဲ့အစားအစာ နဲ႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္တိုးေစမယ့္ အစားအစာေတြကို ေရြးခ်ယ္သိရွိႏိုင္မွာပါ ။ 

သင့်အနေနဲ့ အစားအစာတွေရဲ. အကြောင်း အညွှန်းတွေကို သိထားသင့်ပါတယ် ။ ဒါမှ သင့်ဟာ ကျန်းမာတဲ့အစားအစာ နဲ့ ကိုယ်အလေးချိန်တိုးစေမယ့် အစားအစာတွေကို ရွေးချယ်သိရှိနိုင်မှာပါ ။ 

ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔ အခြံမာသီးကို ပိုမိုစားသံုးပါ

ေလ့လာမႈေတြအရ ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔ အခြံမာသီးေတြကို စားသံုးျခင္းဟာ သစ္သီးနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြ စားသံုးျခင္းထက္ ခႏၱာကိုယ္ အေလးခ်ိန္က်ေစဖို႔ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစပါတယ္။

လေ့လာမှုတွေအရ ဒိန်ချဉ်နဲ့ အခွံမာသီးတွေကို စားသုံးခြင်းဟာ သစ်သီးနဲ့ ဟင်းသီးဟင်းရွက်တွေ စားသုံးခြင်းထက် ခန္တာကိုယ် အလေးချိန်ကျစေဖို့ အထောက်အကူ ဖြစ်စေပါတယ်။

အပူအစပ္မ်ား

အပူအစပ္နဲ႔ ဆိုင္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြဟာ သင့္ရဲ. ခႏၱာေဗဒကို ေကာင္းမြန္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အပူအစပ္ကို သင့္တင့္မ်ွတစြာ စားေပးသင့္ပါတယ္။

အပူအစပ်နဲ့ ဆိုင်တဲ့ အစားအသောက်တွေဟာ သင့်ရဲ. ခန္တာဗေဒကို ကောင်းမွန်အောင် ပြုလုပ်ပေးပါတယ်။ ဒါကြောင့် အပူအစပ်ကို သင့်တင့်မျှတစွာ စားပေးသင့်ပါတယ်။

ေရေသာက္ပါ

ေရေသာက္ျခင္းဟာလည္း သင့္ရဲ. ခႏၱာေဗဒကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါတယ္။ သင့္အေနနဲ႔ အစားအစာခင္ ေရႏွစ္ဖန္ခြက္ ေသာက္သံုးျခင္းဟာ ခႏၱာကိုယ္အေလးခ်ိန္က်ဖို႔ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေပပါတယ္တဲ့

ရေသောက်ခြင်းဟာလည်း သင့်ရဲ. ခန္တာဗေဒကို အထောက်အကူဖြစ်စေပါတယ်။ သင့်အနေနဲ့ အစားအစာခင် ရေနှစ်ဖန်ခွက် သောက်သုံးခြင်းဟာ ခန္တာကိုယ်အလေးချိန်ကျဖို့ အထောက်အကူ ဖြစ်ပေပါတယ်တဲ့

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations