သင္ကေရာ လမ္းကုိေႏွးေႏွးေလ်ွာက္တတ္သူလား ျမန္ျမန္ေလ်ွာက္တတ္သူလား...

လမ္းေလ်ွာက္တာေတာင္ ေႏွးေႏွးေလ်ွာက္တာ၊ပံုမွန္ေလ်ွာက္တာ၊ျမန္ျမန္ေလ်ွာက္တာစသျဖင့္ကြဲျပားသလုိ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈလည္းကြာျခားသြားပါတယ္။တစ္ခ်ိဳ႔ကေႏွးေႏွးေလးေလ်ွာက္တတ္တယ္။တစ္ခ်ိဳ႔ကေတာ့ တစ္ျခားလူလုိက္မမွီေအာင္ ေျခလွမ္းေတြက ျမန္ဆန္လြန္းတယ္။ဒီေတာ့ ေႏွးေႏွးေလ်ွာက္တာနဲ႔ ျမန္ျမန္ေလွ်ာက္တာၾကား ကြာျခားမႈေလးေတြရွိလာပါတယ္။

ေလ့လာခ်က္ေတြအရ လမ္းေလ်ွာက္တဲ႔အခါ ျမန္ျမန္ေလ်ွာက္ေလ့ရွိသူေတြဟာ တစ္ျခားသူေတြထက္ အသက္ ၁၅ႏွစ္ ႏွစ္ ၂၀ ပုိျပီးအသက္ရွည္က်န္းမာတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။လမ္းကုိခပ္စိပ္စိပ္နဲ႔ျမန္ျမန္ေလ်ွာက္တာဟာ ကုိယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္သလုိပဲ ေသြးလည္ပတ္မႈကုိျမန္ဆန္ေကာင္းေစပါတယ္။တစ္မိနစ္ကုိ ေျခလွမ္း ၁၀၀ ၊တစ္နာရီကုိ ၃မိုင္္နီးပါးေရာက္ေအာင္ေလ်ွာက္တာဟာ လမ္းျမန္ျမန္ေလ်ွာက္တာပါပဲ။ 

လမ္းျမန္ျမန္ေလ်ွာက္တဲ႔အခါ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ႔ပံုစံမ်ိဳးျဖစ္သြားျပီး ေန႔တိုင္း ဒီလုိပဲ ျမန္ျမန္ေလ်ွာက္က်င့္ရွိသြားမယ္ဆုိရင္ ကုိယ္ခႏၶာၾကံ႔ခိုင္မႈပုိေကာင္းလာျပီး ႏွလံုးက်န္းမာေရးကုိလည္းပိုျပီးေကာင္းလာေစတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။၀တဲ႔လူျဖစ္ေစ ပိန္တဲ႔လူျဖစ္ေစ လမ္းျမန္ျမန္ေလ်ွာက္ေလ့ရွိသူေတြဟာ ခႏၶာကုိယ္အတြက္ေကာင္းမြန္တဲ႔ရလဒ္ေတြကုိသာပုိင္ဆုိင္ရမွာျဖစ္ျပီး အသက္လည္းပုိျပီးရွည္လာတယ္လုိ႔ အာဟာရပညာရွင္၊အားကစားလမ္းညႊန္သူ Jamie Hickey က ေျပာခဲ႔ဖူးပါတယ္။

လမ္းျမန္ျမန္ေလ်ွာက္တဲ႔အခါမွာ ခႏၶာကုိယ္ထဲက အဆီပုိေတြကုိ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္က်ဆင္းလာတဲ႔အတြက္ အဆီပုိေတြေၾကာင့္ျဖစ္တတ္တဲ႔ ႏွလံုးေသြးေၾကာက်ဥ္းေရာဂါ၊အ၀လြန္ေရာဂါစတဲ႔ေရာဂါေတြလည္းမျဖစ္ေအာင္ကာကြယ္ျပီးသားျဖစ္သြားပါတယ္။တကယ္လုိ႔သင့္မွာ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖုိ႔ အခိ်န္လံုး၀မရွိဘူး၊အခ်ိန္လံုး၀မေပးႏုိင္ဘူးဆုိရင္ သင့္ရဲ႔လမ္းေလ်ွာက္ႏႈန္းကုိ ျမန္ဆန္သင့္ပါတယ္။လမ္းေနွးေႏွးေလ်ွာက္သူေတြ၊ပံုမွန္ေလ်ွာက္သူေတြထက္သင့္မွာ ထူးျခားတဲ႔ရလဒ္ေတြရရွိလာႏုိင္ပါတယ္။

Source:Healthline

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations