လြယ္လြယ္ေလးေတြခ်ည္းဘဲစုစည္းထားတာမို႔လို႔ အျကိုက္ေတြ႕ျကမယ္ထင္ပါတယ္

၀ိတ္ခ်ခ်င္တယ္၊၀ိတ္ခ်ခ်င္တယ္ ဆိုျပီး စိတ္ထဲမႏိုင္တာနဲ႔ဘဲ မခ်ျဖစ္တဲ႔အျကိမ္ေတြမ်ားေနပီလား။ 
မပူပါနဲ႔။ အဆင္ေျပေအာင္ျပဳလုပ္ေပးမယ္႔ နည္းလမ္းေလးေတြကုိ စုစည္းေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔နည္းလမ္းေတြကုိေရြးျပီးလုပ္ျကည္႔ျကပါလို႔ အျကံေပးလိုက္ရပါတယ္။

၀ိတ်ချချင်တယ်၊၀ိတ်ချချင်တယ် ဆိုပြီး စိတ်ထဲမနိုင်တာနဲ့ဘဲ မချဖြစ်တဲ့အကြိမ်တွေများနေပီလား။ မပူပါနဲ့။ အဆင်ပြေအောင်ပြုလုပ်ပေးမယ့် နည်းလမ်းလေးတွေကို စုစည်းပေးထားပါတယ်။ အဆင်ပြေမယ့်နည်းလမ်းတွေကိုရွေးပြီးလုပ်ကြည့်ကြပါလို့ အကြံပေးလိုက်ရပါတယ်။

(၁) ဘယ္မွာဘဲ စားစား အေသးစားျဖစ္တဲ႔အရာေလးေတြကုိဘဲေရြးစားပါ။

(၁) ဘယ္မွာဘဲ စားစား အေသးစားျဖစ္တဲ႔အရာေလးေတြကုိဘဲေရြးစားပါ။

အိမ္မွာဆိုရင္ေတာ႔ ကိုယ္႔ဘာသာကုိယ္ အေသးစားေလးျဖစ္ေအာင္စားလိုက္လို႔ရေပမယ္႔ ဆိုင္တဆိုင္ထိုင္မိတာမ်ိဳးက်ေတာ႔ သူတို႔ျပင္ဆင္ထားတဲ႔အတုိင္းဘဲစားျကရတာမ်ားပါတယ္။ဒါေျကာင္႔မို႔လို႔ ဆိုင္တဆုိင္ထိုင္ေတာ႔မယ္ဆိုရင္ မီႏူးကုိအခ်ိန္အေတာ္ျကာေအာင္ယူျပီးဖတ္ပါ။အဲ႔အထဲကမွ အေသးဆံုးျဖစ္တာေလးေတြကုိေရြးမွာျပီးစားေပးပါ။

အိမ်မှာဆိုရင်တော့ ကိုယ့်ဘာသာကိုယ် အသေးစားလေးဖြစ်အောင်စားလိုက်လို့ရပေမယ့် ဆိုင်တဆိုင်ထိုင်မိတာမျိုးကျတော့ သူတို့ပြင်ဆင်ထားတဲ့အတိုင်းဘဲစားကြရတာများပါတယ်။ဒါကြောင့်မို့လို့ ဆိုင်တဆိုင်ထိုင်တော့မယ်ဆိုရင် မီနူးကိုအချိန်အတော်ကြာအောင်ယူပြီးဖတ်ပါ။အဲ့အထဲကမှ အသေးဆုံးဖြစ်တာလေးတွေကိုရွေးမှာပြီးစားပေးပါ။

(၂) အရာရာကုိအေကာင္းေတြးေပးပါ။

 (၂) အရာရာကုိအေကာင္းေတြးေပးပါ။

ေျပာခ်င္တာကေတာ႔ လိုရာပန္းတိုင္ကုိသြားေနတဲ႔အခ်ိန္တြင္းမွာ ဘယ္လိုအခက္အခဲေတြဘဲရွိရွိ အေကာင္းဘက္ေနဘဲေတြးျပီး အေကာင္းဆံုးျဖတ္ေက်ာ္သြားဖို႔အတြက္ေျပာခ်င္တာပါ။ဥပမာဆိုပါစို႔။ "ငါတစ္ေပါင္ရဲ႕တစ္၀က္ေတာင္က်သြားပီ" " ၀ိတ္က်တာေတာ႔ေႏွးတယ္ ဒါေပမယ္႔ ၀ိတ္က်မွာေတာ႔ေသခ်ာတယ္" "ငါယူလိုက္တဲ႔ အစားနဲနဲေလးကုိငါစားႏိုင္တယ္"ဆိုတာမ်ိဳးေတြ႕ သင္သြားေနတဲ႔ပန္းတိုင္ေရာက္ဖို႔အတြက္အေကာင္းဆံုး အေတြးေတြကုိေပးစြမ္းႏိုင္ပါလိမ္႔မယ္။

(၃) အေပါင္းအဖြဲ႕နဲ႔စားတာထက္တစ္ေယာက္ထဲစားတာပိုေကာင္းတယ္။

(၃) အေပါင္းအဖြဲ႕နဲ႔စားတာထက္တစ္ေယာက္ထဲစားတာပိုေကာင္းတယ္။

၀ိတ္ခ်ေတာ႔မယ္ဆိုျပီးစဥ္းစားလိုက္တိုင္း သူငယ္ခ်င္းေတြ ၊မိသားစုေတြက ကူညီဖို႔အတြက္ သင္႔အနားကုိေရာက္လာျကပါလိမ္႔မယ္။ျပီးရင္သင္႔ကုိေစာင္႔ျကည္႔ရင္းနဲ႔ထမင္းတူတူစားျကပါလိမ္႔မယ္။ အဲ႔တာမေကာင္းပါဘူး။ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ႔ သင္ဟာ အေပါင္းအဖြဲ႕နဲဆိုရင္ ထမင္း၀ိုင္းမွာ ပုိျပီးအခ်ိန္ျကာႏိုင္ျပီးေတာ႔ ရယ္လိုက္ေမာလိုက္စာေနျခင္းဟာ သင္ကုိယ္သင္ဘယ္ေလာက္စားမိသြားပီလည္းဆိုတာကုိသတိထားမိေတာ႔မွာမဟုတ္ပါဘူး။

၀ိတ်ချတော့မယ်ဆိုပြီးစဉ်းစားလိုက်တိုင်း သူငယ်ချင်းတွေ ၊မိသားစုတွေက ကူညီဖို့အတွက် သင့်အနားကိုရောက်လာကြပါလိမ့်မယ်။ပြီးရင်သင့်ကိုစောင့်ကြည့်ရင်းနဲ့ထမင်းတူတူစားကြပါလိမ့်မယ်။ အဲ့တာမကောင်းပါဘူး။ဘာလို့လည်းဆိုတော့ သင်ဟာ အပေါင်းအဖွဲ့နဲဆိုရင် ထမင်းဝိုင်းမှာ ပိုပြီးအချိန်ကြာနိုင်ပြီးတော့ ရယ်လိုက်မောလိုက်စာနေခြင်းဟာ သင်ကိုယ်သင်ဘယ်လောက်စားမိသွားပီလည်းဆိုတာကိုသတိထားမိတော့မှာမဟုတ်ပါဘူး။

(၄) ဗိုက္ဆာေနလား?ဌက္ေပ်ာသီးနံ႔ကုိရႈလိုက္ပါ။

(၄) ဗိုက္ဆာေနလား?ဌက္ေပ်ာသီးနံ႔ကုိရႈလိုက္ပါ။

ျကားရတာေတာ႔ တမ်ိဳးျဖစ္ေနလိမ္႔မယ္။ ဒါေပမယ္႔အဲ႔တာတကယ္ကုိ အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းတဲ႔နည္းလမ္းပါဘဲ။ဌက္ေပ်ာသီး၊
ပန္းသီးလိုအသီးမ်ိဳးေတြကုိ နမ္းလိုက္ျခင္းက သင္႔ရဲ႕ဦးေႏွာက္ကို အစားအေသာက္စားလိုက္ေစျပီဆိုျပီး လိမ္ညာလွည္႔ျဖားႏိုင္ပါတယ္။

ကြားရတာတော့ တမျိုးဖြစ်နေလိမ့်မယ်။ ဒါပေမယ့်အဲ့တာတကယ်ကို အကျိုးဖြစ်ထွန်းတဲ့နည်းလမ်းပါဘဲ။ဌက်ပျောသီး၊ ပန်းသီးလိုအသီးမျိုးတွေကို နမ်းလိုက်ခြင်းက သင့်ရဲ့ဦးနှောက်ကို အစားအသောက်စားလိုက်စေပြီဆိုပြီး လိမ်ညာလှည့်ဖြားနိုင်ပါတယ်။

(၅) အျပာေရာင္ကုိ အျကိုက္ဆံုးအေရာင္အျဖစ္ေျပာင္းလိုက္ပါ။

(၅) အျပာေရာင္ကုိ အျကိုက္ဆံုးအေရာင္အျဖစ္ေျပာင္းလိုက္ပါ။

လတ္တေလာေလ႔လာခ်က္ေတြအရေတာ႔ အျပာေရာင္ဟာ ဆာေလာင္မႈ႕ကုိကာကြယ္ေပးႏိုင္တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ဒါေျကာင္႔မို႔လို႔ သင္႔ပတ္၀န္းက်င္ကအရာေတြကုိ အျပာေရာင္အျဖစ္အကုန္လံုးေျပာင္းလဲထားလိုက္ပါ။ဒီလိုနည္းလမ္းကုိ အေရာင္ေတြကုိ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာေလ႔လာျခင္းလို႔ေခၚပါတယ္။

လတ်တလောလေ့လာချက်တွေအရတော့ အပြာရောင်ဟာ ဆာလောင်မှု့ကိုကာကွယ်ပေးနိုင်တယ်လို့ဆိုပါတယ်။ဒါကြောင့်မို့လို့ သင့်ပတ်ဝန်းကျင်ကအရာတွေကို အပြာရောင်အဖြစ်အကုန်လုံးပြောင်းလဲထားလိုက်ပါ။ဒီလိုနည်းလမ်းကို အရောင်တွေကို စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာလေ့လာခြင်းလို့ခေါ်ပါတယ်။

(၆)ဘာစားစား မွန္အေရွ႕မွာထားျပီးစားပါ။

(၆)ဘာစားစား မွန္အေရွ႕မွာထားျပီးစားပါ။

ေျပာရင္ယံုမွာမဟုတ္ပါဘူး။ဒါေပမယ္႔ သိပၸံပညာရွင္ေတြရဲ႕ေတြ႕ရွိခ်က္ေတြအရေတာ႔ မွန္ကုိအေရွ႕မွာထားျပီး အစားစားတဲ႔နည္းလမ္းဟာ  ပံုမွန္စားေနျကပမာဏထက္ သံုးပံုတစ္ပံုေလ်ာ႔က်စြာစားေသာက္ျကတယ္လို႔သက္ေသျပထားခဲ႔ျကပါတယ္။

ပြောရင်ယုံမှာမဟုတ်ပါဘူး။ဒါပေမယ့် သိပ္ပံပညာရှင်တွေရဲ့တွေ့ရှိချက်တွေအရတော့ မှန်ကိုအရှေ့မှာထားပြီး အစားစားတဲ့နည်းလမ်းဟာ  ပုံမှန်စားနေကြပမာဏထက် သုံးပုံတစ်ပုံလျော့ကျစွာစားသောက်ကြတယ်လို့သက်သေပြထားခဲ့ကြပါတယ်။

ref : brightside

Pyae Phyoe(Buzzy.com.mm)

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations