ေပါင္တံေလးေတြ ေသးျပီးမလွခ်င္တဲ႔သူရယ္လုိ႕ေတာ႔မရွိပါဘူးေနာ္...ေပါင္တင္သြယ္လ်ခ်င္တဲ႔သူေတြအတြက္ဒီအားကစားနည္းေလးေတြက ေတာ္ေတာ္ေလးကို အက်ိဳးရွိေစမွာပါ...

1. Frog bridge

Frog bridge

2. Squats

Squats

3. Double pulse squat jumps

Double pulse squat jumps

4. Lunges

Lunges

5. Gate swings

Gate swings

6. Diamond kicks

Diamond kicks

7. Plié squats

Plié squats

8. Lunge back kicks

Lunge back kicks

9. Fire hydrant

Fire hydrant

10. Donkey kicks

Donkey kicks

ဒီနည္းလမ္းေလးေတြထဲက သံုးမ်ိဳးေလာက္ကို ပံုမွန္ေန႕စဥ္ လုပ္ေပးမယ္ဆုိရင္ တစ္လအတြင္းသိသိသာသာ ေပါင္ေလးသြယ္တန္းလာမွာပါ။ စနစ္က်ဖို႕နဲ႕ တစ္မ်ိဳးကို အျကိမ္ရည္ ေျခာက္ဆယ္ေလာက္ေတာ႔ေန႕စဥ္လုပ္ေပးဖုိ႕လုိပါတယ္ေနာ္။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations