ကြန္ပ်ဳတာအဆက္မျပတ္ၾကည့္ေနရသူမ်ားအတြက္....

သင္ဟာ ပံုမွန္ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ရင္ ခႏၶာကိုယ္ဟာ ပံုပ်က္လာျပီး ၾကံခုိင္မႈအားနည္းလာမယ္။ ပံုမွန္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ဆုိတာ ဒီေန႔ေခတ္ အလုပ္မ်ားတဲ့လူေတြအတြက္ မလြယ္ကူေပမယ့္ တစ္ေန႔ကို ၁နာရီေလာက္ေတာ့ အခ်ိန္ေပးသင့္ပါတယ္။ ေနာက္ျပီး ႐ံုးမွာ ကြန္ပ်ဳတာေ႐ွ႔ အလုပ္လုပ္ေနရတဲ့သူေတြအေနနဲ႔လည္း မ်က္လံုးက်န္းမာေရးကုိ ဂ႐ုစိုက္သင့္ပါတယ္။ အျမင္အာ႐ံုေတြက လူတစ္ေယာက္အတြက္ အေရးၾကီးဆံုးျဖစ္လို႔ပါ။ မ်က္လံုးက်န္းမာေရးအတြက္ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းေလးေတြ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ 

အလုပ္ကို ဆက္တိုက္မလုပ္ပါနဲ႔။ ခဏနားပါ... ကြန္ပ်ဳတာစကရင္မ္က အၾကည့္ေတြကို လဲႊျပီး တစ္ေနရာကိုၾကည့္ေနတာမ်ဳိး (သို႔) မ်က္လံုးကို မိနစ္အနည္းငယ္လိုက္ မွိတ္ထားလိုက္ပါ။ ၂ - ၃ နာရီျခား တစ္ခါတိုင္း ဒီလုိလုပ္ေပးဖို႔မေမ့ပါနဲ႔။ 

ေဖာ္ျပပံုက မ်က္လံုးေလ့က်င့္ခန္းကို လုပ္လုိက္ၾကည့္ပါ။ ညြန္ျပထားတဲ့အတုိင္းမ်က္လံုးက လိုက္ၾကည့္႐ံုပါပဲ။ 

လက္ခလယ္နဲ႔ မ်က္လံုးတစ္ဝွိက္နားက ၾကြက္သားေတြ ေျပေလ်ာ့မႈ႐ွိေအာင္ ျပထားတဲ့ပံုအတုိင္း စက္ဝိုင္းပံုသ႑ာန္လွည့္လည္ျပီး ႏွိပ္နယ္ေပးပါ။ မ်က္လံုးအားေကာင္းေစပါတယ္။ 

အျပင္ထြက္တဲ့အခါ အနီးနားကအရာေတြကို အာ႐ံုစိုက္ၾကည့္တာထက္ အေဝးကအရာေတြကို ၾကည့္ပါ 

မုန္လာဥ၀ါေဖ်ာ္ရည္ကို သံလြင္ဆီအနည္းငယ္ထည့္ျပီး တစ္ေန႔တစ္ခြက္ပံုမွန္ေသာက္ေပးပါ။ မ်က္လံုးကိုပါမက ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕အျခားလိုအပ္ေနတဲ့ဓာတ္ေတြကိုပါ ျဖည့္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ 

တစ္ေန႔တာပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈေတြ ေျပေပ်ာက္ေစဖို႔ ေရေႏြးေႏြးေလးနဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္ပါ။ မ်က္လံုးနားကို အဓိကသန္႔စင္ေပးပါ။ 

အိပ္ယာမဝင္ခင္ အနည္းဆံုး ၂နာရီအလိုတည္းက တီဗီ၊ ကြန္ပ်ဳတာ၊ စမတ္ဖုန္းၾကည့္ျခင္းကို ေ႐ွာင္ပါ။ 

ဖေယာင္းတုိင္ စိုက္ၾကည့္ျခင္းက သင့္မ်က္လံုးက်န္းမာေရးကို ေကာင္းေစပါတယ္။ ၁ဝ မိနစ္နီးပါးေလာက္ လုပ္ေပးပါ။ 

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations