မၾကာခဏဆုိသလို ခါးနာတယ္၊ေက်ာနာတယ္ဆုိတာ မေကာင္းပါဘူး။

ေက်ာေတြနာတယ္၊ေက်ာေတြေအာင့္တယ္ဆိုတာ ေပါ့ဆလုိ႔မရပါဘူး။ဒါက နာတာရွည္ေရာဂါတစ္ခုလိုျဖစ္သြားႏုိင္ပါတယ္။မတ္တပ္ရပ္ေနရင္သိပ္ျပီးမသိသာဘူး။ေက်ာနာတာဟာ လွဲခ်လိုက္ေတာ့မွသိသာလာတာပါ။ေဆးေတြလိမ္းလဲဘာမွမထူးဘူးဆုိရင္ ဒီနည္းေလးေတြအတုိင္းေျပာင္းလဲၾကည့္ပါ။

*အိပ္ခ်ိန္မွန္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ

အစၥေရးပညာရွင္ေတြရဲ႔ေလ့လာခ်က္အရ ဒီလုိေနာက္ေက်ာနာက်င္တဲ႔ေအာင့္တဲ႔လူ ၈၀မွာ ၆၀ေလာက္က အိပ္ခ်ိန္မမွန္ကန္လို႔ပါတဲ႔။အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ခက္ခဲျပီးအိပ္ေပ်ာ္ရင္လည္း ခဏခဏႏုိးတတ္သူေတြမွာ အျဖစ္မ်ားတာေတြ႔ရပါတယ္။အထူးသျဖင့္ ညဘက္အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ခက္ခဲတဲ႔အမိ်ဳးသမီးေတြမွာပုိျပီးျဖစ္တတ္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ ေစာေစာအိပ္တတ္တဲ႔အက်င့္ေလးလုပ္ၾကည့္ပါ။ကုိယ္ေလ့က်င့္ၾကည့္လို႔မရဘူးဆုိရင္ ဆရာ၀န္နဲ႔တိုင္ပင္ျပီးညဘက္ေစာေစာအိပ္ေပ်ာ္ႏုိင္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ။

*စိတ္ဖိစီးမႈေတြေလ်ွာ့ခ်ပါ

စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားတာကလည္း ၾကြက္သားေတြကုိ ပင္ပန္းေစပါတယ္။ၾကြက္သားေတြပင္ပန္းတဲ႔အခါ ခါးနာတာ၊ေက်ာနာတာေတြအလြယ္တကူျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။စိတ္ဖိစီးမႈေတြရွိရင္ လည္းစိတ္ကုိအပန္းေျဖပါ။စိတ္ဖိစီးမႈေတြကုိေလ်ွာ့ခ်ပါ။အမ်ားၾကီးမေတြးပဲ ခက္ခဲေနတဲ႔အရာေတြကုိနည္းနည္းခ်င္းေျဖရွင္းပါ။ခႏၶာကုိယ္နာက်င္မႈအမ်ားစုဟာ စိတ္ပင္ပန္းလုိ႔ျဖစ္တာပါပဲ။

*ၾကာၾကာမထုိင္ပါနဲ႔

ကြန္ပ်ဴတာေရွ႔မွာ၊တီဗီေရွ႔မွာ အၾကာၾကီးထုိင္တာဟာ မေကာင္းပါဘူး။ၾကာၾကာထုိင္တာဟာ ေသြးဖိအားျမင့္တာ၊အ၀လြန္တာ၊ကုိလက္စထေရာဓာတ္မ်ားတာစတဲ႔က်န္းမာေရးျပႆနာေတြအျပင္ ေနာက္ေက်ာနာက်င္မႈရဲ႔ အေၾကာင္းရင္းတစ္ခုပါပဲ။ဒါေၾကာင့္ အခိ်န္အၾကာၾကီးထုိင္ရမယ္ဆုိရင္ေတာင္ နာရီ၀က္တစ္ခါ၊တစ္နာရီတစ္ခါေလာက္မတ္တပ္ရပ္၊လမ္းေလ်ွာက္တာမ်ိဳးလုပ္ပါ။

*ေဆးလိပ္ျဖတ္ပါ

ေဆးလိပ္ေသာက္တာကလည္း ေနာက္ေက်ာနာက်င္တာ၊ေအာင့္တာေတြနဲ႔ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ေဆးလိပ္ေသာက္တတ္သူအမ်ားစုဟာဒီေနာက္ေက်ာဘက္နာက်င္မႈကုိသံုးဆပုိျပီးခံစားရေလ့ရွိပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ေဆးလိပ္ေသာက္တတ္ရင္ တတ္ႏုိင္သေလာက္ေလ်ွာ့ေသာက္ပါ။ေဆးလိပ္အစား တစ္ျခားေကာင္းမြန္တဲ႔အေလ့အက်င့္တစ္ခုခုနဲ႔အစားထိုးၾကည့္ပါ။

*ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ

ေက်ာေတြနာတာ၊ေအာင့္တာကုိစျပီးသတိထားမိျပီဆုိရင္ ေနာက္ေက်ာေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ၊ခါးေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြလုပ္ေပးပါ။ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာက ၾကြက္သားေတြမာတင္းတာကုိေလ်ွာ့ခ်ေပးႏုိင္တဲ႔အျပင္စိတ္ဖိစီးမႈကုိေလ်ွာ့ခ်ေပးႏုိင္လုိ႔ ေနာက္ေက်ာနာက်င္မႈေတြအတြက္ေရာ၊စိတ္ဖိစီးမႈအတြက္ပါတစ္ခ်က္ခုတ္ႏွစ္ခ်က္ပါ။ဒါေၾကာင့္မနက္ေစာေစာျဖစ္ေစ၊အလုပ္ကျပန္လာရင္ျဖစ္ေစ ေလ့က်င့္ခန္းပါးပါးေလးလုပ္ေပးပါ။

ဒီအခ်က္ေလးေတြအတိုင္းေသခ်ာေျပာင္းလဲေနထုိင္မယ္ဆုိရင္ ခါးနာ၊ေက်ာနာ၊ေက်ာေအာင့္တာေတြကုိ ေပ်ာက္ကင္းေစမွာပါ။ဒါေပမဲ႔ မသိသာဘူး။အရင္အတုိင္းပဲဆုိရင္ ဒါက သင့္ရဲ႔အတြင္းအဂၤါအစိတ္အပုိင္းတစ္ခုခုနဲ႔ပတ္သက္ေနပါျပီ။ဆရာ၀န္နဲ႔ေသခ်ာျပသၾကည့္ပါ။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations