ေနာက္ေက်ာနဲ႔ေဘးဘက္မွာအဆီေတြရွိေနတာ တကယ္စိတ္ညစ္စရာပါပဲ။ အက်ီလွလွေလးေတြလည္း၀တ္လို
႔အဆင္မေျပေတာ့ဘူး။အဲ႔ဒါေၾကာင့္ေနာက္ေက်ာနဲ႔ေဘးဘက္ကအဆီေတြ အျမန္ဆံုးက်ေစမယ့္ေလ့က်င့္ခန္း ၆မ်ိဳးကုိေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

ပထမဆံုးမတ္မတ္ရပ္ပါ။ျပီးရင္ဒူးကုိမေကြးေစပဲ ေရွ႔ကၾကမ္းျပင္ကုိ လက္နဲ႔ထိေအာင္ခႏၶာကိုယ္ကုိေကြးလုိက္ပါ။ပထမတစ္ၾကိမ္မရရင္ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ၾကိဳးစားၾကည့္ပါ။၂ၾကိမ္ကေန ၃ၾကိမ္ထိလုပ္ေပးႏုိင္ျပီး တစ္ခါလုပ္ရင္ ၁၀ခါစီလုပ္ေပးပါ။

ပုခံုးအက်ယ္အတိုင္းေျခေထာက္ကိုခြဲထားပါ။ျပီးရင္ အေလးတံုးကုိဆြဲခ်တဲ႔အခ်ိန္က်န္လက္တစ္ဖက္ကုိေခါင္းေနာက္မွာထားထားပါ။၃ၾကိမ္လုပ္ေပးျပီး တစ္ခါလုပ္ရင္ ၁၅ခါကေန အခါ ၂၀ထိလုပ္ပါ။

ဒါကေတာ့ အားလံုးသိျပီးသားေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုပါ။၂ၾကိမ္ကေန ၃ၾကိမ္ထိလုပ္ေပးႏုိင္ျပီးတစ္ၾကိမ္လုပ္ရင္ အခါ ၂၀ကေန ၃၀ထိလုပ္ေပးပါ။

၀မ္းလ်ားေမွာက္ျပီးျဖည္းျဖည္းခ်င္းကုိယ္ကုိမတ္ပါ။ျပီးရင္ေျခေထာက္ကိုဆြဲယူျပီး ၂၀စကၠန္႔ကေန ၆၀စကၠန္႔ထိေနေပးပါ။

၀မ္းလ်ားေမွာက္ျပီး ေျခေထာက္နဲ႔လက္ႏွစ္ဖက္ကုိတျပိဳင္နက္တည္းေျမွာက္တင္ပါ။ ၃ၾကိမ္မွ၄ၾကိမ္လုပ္ေပးႏုိင္ျပီးတစ္ခါလုပ္ရင္ ၁၅ခါကေန အခါ ၂၀ထိလုပ္ေပးပါ။

ဒါကေတာ့ Gym မွာကစားမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ေက်ာနဲ႔ေဘးအဆီေတြက်ဖို႔ ကစားသင့္တဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုပါ။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations