တကယ္အသံုး၀င္တဲ႔နည္းလမ္းေလးေတြပါပဲ...

တစ္ခါတစ္ေလရုတ္တရက္ၾကံဳရတဲ႔က်န္းမာေရးျပႆနာ၊ကုိယ္ေရးကုိယ္တာျပႆနာအေသး အဖြဲေလးေတြရွိတတ္ပါတယ္။အဲ႔ဒီအခါမွာဒီနည္းလမ္းေလးေတြက သင့္ကိုကူညီေပးပါလိမ့္မယ္။

၁။ေခါင္းကုိက္လာရင္…

ရုတ္တရက္ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာခံစားလာရတဲ႔အခါ လက္ႏွစ္ဖက္ကုိေအးေနတဲ႔ေရပန္းေအာက္မွာ မိနစ္အနည္းငယ္ေလာက္ထားပါ။ ထားနုိင္သေလာက္ထားပါ။ျပီးသြားတဲ႔အခါ လက္ႏွစ္ဖက္ကုိ အ၀တ္ေျခာက္နဲ႔လက္ႏွစ္ဖက္ပူလာတာခံစားရတဲ႔အထိပြတ္တိုက္လိုက္ပါ။အေအးကုထံုးလို႔လည္းေခၚပါတယ္။ အပူခ်ိန္အေျပာင္းအလဲကေသြးလည္ပတ္မႈကုိတိုးတက္ေစတဲ႔အတြက္ေခါင္းကုိက္ေ၀ဒနာသက္သာေစပါတယ္။

၂။အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနတဲ႔အခါ…

ရံုးမွာျဖစ္ေစ၊အျပင္မွာျဖစ္ေစ အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနတဲ႔အခါ အသက္ကုိရႈႏုိင္သေလာက္ ရႈသြင္းလိုက္ပါ။ျပီးရင္ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျပန္ထုတ္ပါ။ အဲ႔လိုလုပ္တာကသင့္ရဲ႔နွလံုးခုန္ႏႈန္းျမန္ဆန္ေစျပီး လန္းဆန္းေစပါတယ္။

၃။ႏွာအရမ္းေခ်ခ်င္ေနတဲ႔အခါ…

ႏွာေခ်လို႔မျဖစ္တဲ႔ေနရာမွာ ႏွာအရမ္းေခ်ခ်င္ေနတယ္ဆိုပါေတာ့။သင့္ႏွာေခါင္းထိပ္ဖ်ားကုိလက္ေခ်ာင္းေတြနဲ ႔ဖိထားျပီးခပ္ၾကမ္းၾကမ္းပြတ္လိုက္ပါ။ဒါမွမဟုတ္ အေရွ႔ကုိနည္းနည္းဆြဲလိုုက္ပါ။ နွာေခ်တာကိုခဏေအာင့္ထားနုိင္ပါလိမ့္မယ္။

၄။ေအာ့အန္ခ်င္တဲ႔အခါ…

တကယ္လို႔ရုတ္တရက္ၾကီးပ်ိဳ႔တက္ေအာ့အန္ခ်င္လာတဲ႔အခါ ပံုထဲမွာျပထားတဲ႔အတုိင္းသင့္လက္ဖ၀ါးရဲ ႔႔ေအာက္ဘက္၁လက္မေလာက္အကြာေနရာကုိဖိထားလိုက္ပါ။

၅။ရယ္တာကိုရပ္တန္႔လို႔မရတဲ႔အခါ…

ဟာသကားၾကည့္ရင္း၊စာအုပ္ဖတ္ရင္းရယ္မိတဲ႔အခါရပ္တန္႔လို႔မရပဲ တရစပ္ရယ္မိေနရင္လူအမ်ားၾကားထဲမွာဆုိအဆင္မေျပႏုိင္ပါဘူး။ အဲ႔ဒါေၾကာင့္သင့္ရဲ႔လ်ွာကုိအနည္းငယ္ကုိက္လိုက္တာျဖစ္ေစ၊ကိုယ့္ကုိယ္ကိုဆဲြဆိတ္လိုက္တာျဖစ္ေစ လုပ္ျခင္းျဖင့္ရယ္တာကုိရပ္တန္႔နုိင္ပါတယ္။

၆။ၾကိဳ႔ထိုးေနတဲ႔အခါ…

ၾကိဳ႔ထုိးေနရင္စကားေျပာရတာအဆင္မေျပဘူးဟုတ္!အဲ႔ဒါဆိုရင္အသက္ရႈတာကုိေအာင့္ႏုိင္သေလာက္ ေအာင့္ထားလုိက္ပါ။ၾကိဳ႔ထုိးတာေပ်ာက္သြားပါလိမ့္မယ္။

၇။ရင္ေတြပူေနရင္…

တစ္ခါတစ္ေလ ရင္ထဲမွာပူေနသလိုျဖစ္တာကုိခံစားမိပါလိမ့္မယ္။တကယ္ေတာ့အဲ႔ဒါဟာသင္အိပ္တဲ႔အခါ ညာဘက္ကိုေစာင္းအိပ္လို႔ပါ။ဘယ္ဘက္ကိုေျပာင္းျပီးအိပ္ၾကည့္လိုက္ပါ။အဲ႔ဒါဆိုရင္ပူရင္ဆာျဖစ္တာသက္သာသြားပါလိမ့္မယ္။

၈။စိတ္ညစ္ေနတဲ႔အခါ…

ေန႔တိုင္းေပ်ာ္ေနတဲ႔လူဆိုတာေတာ့ရွားပါတယ္။တကယ္လို႔သင္ကစိတ္မေပ်ာ္တဲ႔အခ်ိန္၊စိတ္ညစ္ေနတဲ႔အခ်ိန္ဆုိရင္ ဒီနည္းလမ္းကိုသံုးျပီးစိတ္ခြန္အားျမွင့္တင္ႏိုင္ပါတယ္။ခဲတံတစ္ေခ်ာင္းကိုယူျပီးအလ်ားလိုက္သြားနဲ႔ကုိက္ထားပါ။ အဲ႔လိုလုပ္တာကျပံဳးတဲ႔အမူအရာျဖစ္ေစျပီးၾကြက္သားေတြကုိလႈပ္ရွားေစတဲ႔အတြက္သင့္ရဲ ႔ဦးေနွာက္ကိုလွည့္စားသလိုျဖစ္ေစပါတယ္။အဲ႔ဒီအခါမွာသင့္ရဲ ႔ျပံဳးေနတဲ႔အသြင္အျပင္ေၾကာင့္ စိတ္ဓာတ္ခြန္အားျမွင့္တင္ဖုိ႔ကိုဦးေနွာက္ကလုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္တဲ႔။

၈။ေဟာက္တာကုိရပ္တန္႔ခ်င္ရင္…

ညဘက္ေဟာက္တတ္တဲ႔အက်င့္ရွိရင္ အနားကလူေတြအတြက္အဆင္မေျပႏုိင္ပါဘူး။ဒါဆိုရင္ေဟာက္တာကုိ ဘယ္လိုရပ္တန္႔ၾကမလဲ?ပက္လက္လွန္အိပ္တာကေဟာက္တာကုိျဖစ္ေစျပီး ဘယ္ဘက္ျဖစ္ေစ၊ညာဘက္ျဖစ္ေစ လွည့္အိပ္ေပးတာက ေဟာက္တာကုိရပ္တန႔္ေပးႏုိင္ပါတယ္တဲ႔။

၉။၀က္ျခံေတြထြက္ေနရင္…

၀က္ျခံျဖစ္တာကုိကာကြယ္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ေရခ်ိဳးျပီးတဲ႔အခါမွာေရခဲေရနဲ႔မ်က္နွာသစ္ေပးဖို႔လိုပါတယ္။ေရခဲေရက ေခြ်းေပါက္က်ံဳ႔ေစတဲ႔အစြမ္းရွိျပီးအေရျပားထဲကဘတ္တီးရီးယားနဲ႔ညစ္ေပတာေတြကုိသန္႔ရွင္းေအာင္ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၁၀။မ်က္ရည္က်တာကိုရပ္တန္႔ခ်င္ရင္…

မ်က္ရည္ကလည္းက်ေတာ့မယ္၊ဒါေပမဲ႔ က်လုိ႔ရတဲ႔အေျခအေနလည္းမဟုတ္ဘူးျဖစ္ေနရင္သင့္ရဲ ႔မ်က္လံုးကုိမမွိိတ္ပဲၾကိဳးစားျပီးက်ယ္သထက္က်ယ္ေအာင္ဖြင့္ပါ။တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲသင့္ရဲ ႔ေခါင္းကုိမေရြ႔ပဲမ်က္လံုးေတြနဲ႔အေပၚကုိၾကည့္ေနပါ။အဲ႔ဒါဆို မ်က္ရည္က်တာရပ္သြားပါလိမ့္မယ္။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations