အသည္းေရာဂါသမားတို႔ အတြက္ သတင္းေကာင္း

ၾကက္သြန္ျဖဴ

ၾကက္သြန္ျဖဴ

ၾကိဳက္ၾကိဳက္မၾကိဳက္ၾကိဳက္ ၾကက္သြန္ျဖဴဟာ သင္႔ရဲ႕ အသည္းကုိေကာင္းမြန္ေစႏိုင္တဲ႔ အရာေတြအမ်ားဆံုးပါတဲ႔ အစားအေသာက္တစ္ခုဘဲျဖစ္ပါတယ္။ဆီလီနီယမ္လို႔ေခၚတဲ႔ ခႏၶာကုိယ္ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ေကာင္းမြန္ေအာင္ တိုးျမွင္႔ေပးႏိုင္ေသာ ဓာတ္တမ်ိဳးပါ၀င္ေနပါတယ္။ေနာက္တစ္ခုအေနနဲ႔ကေတာ႔ အာဂ်ီႏိုင္းလို႔ေခၚတဲ႔ အသားဓာတ္ပါ၀င္ျပီး သင္႔ခႏၶာကုိယ္ရဲ႕ေသြးေၾကာေတြကုိအနားရေအာင္ျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ျပီး အသည္းအတြင္းက ေသြးဖိအားကိုလည္း ေလ်ာ႔ခ်ေပးႏိုင္ပါတယ္။ထို႔အျပင္ ဗိုက္တာမင္ ဘီစစ္ ပါ၀င္ျပီးေတာ႔ ဆဲလ္ေတြ ေတေဇာဓာတ္မ်ားႏွင္႔ေရာသြားျခင္း၊ ပ်က္စီးသြားျခင္းတို႔ကုိ အဓိက ကာကြယ္ေပးႏိုင္တဲ႔ ဗိုက္တာမင္ စီ လည္းပါ၀င္ပါေသးတယ္။

ကြိုက်ကြိုက်မကြိုက်ကြိုက် ကြက်သွန်ဖြူဟာ သင့်ရဲ့ အသည်းကိုကောင်းမွန်စေနိုင်တဲ့ အရာတွေအများဆုံးပါတဲ့ အစားအသောက်တစ်ခုဘဲဖြစ်ပါတယ်။ဆီလီနီယမ်လို့ခေါ်တဲ့ ခန္ဓာကိုယ်ရဲ့ လိုအပ်ချက်တွေကို ကောင်းမွန်အောင် တိုးမြှင့်ပေးနိုင်သော ဓာတ်တမျိုးပါ၀င်နေပါတယ်။နောက်တစ်ခုအနေနဲ့ကတော့ အာဂျီနိုင်းလို့ခေါ်တဲ့ အသားဓာတ်ပါ၀င်ပြီး သင့်ခန္ဓာကိုယ်ရဲ့သွေးကြောတွေကိုအနားရအောင်ပြုလုပ်ပေးနိုင်ပြီး အသည်းအတွင်းက သွေးဖိအားကိုလည်း လျော့ချပေးနိုင်ပါတယ်။ထို့အပြင် ဗိုက်တာမင် ဘီစစ် ပါ၀င်ပြီးတော့ ဆဲလ်တွေ တေဇောဓာတ်များနှင့်ရောသွားခြင်း၊ ပျက်စီးသွားခြင်းတို့ကို အဓိက ကာကွယ်ပေးနိုင်တဲ့ ဗိုက်တာမင် စီ လည်းပါ၀င်ပါသေး

သံလြင္သီး အဆီ

သံလြင္သီး အဆီ

သံလြင္ဆီကေတာ႔ ကုိယ္တြင္းက အဆိပ္အေတာက္ေတြကုိအေကာင္းမြန္ဆံုး ေဖ်ာက္ဖ်က္ေပးႏိုင္တဲ႔ အရာျဖစ္ျပီးေတာ႔ အသည္းရဲ႕ တစ္ေထာင္႔တစ္ေနရာမွာ အေရးပါလွတဲ႔ လူသံုးကုန္ပစၥည္းတစ္ခုဘဲျဖစ္ပါတယ္။

သံလွင်ဆီကတော့ ကိုယ်တွင်းက အဆိပ်အတောက်တွေကိုအကောင်းမွန်ဆုံး ဖျောက်ဖျက်ပေးနိုင်တဲ့ အရာဖြစ်ပြီးတော့ အသည်းရဲ့ တစ်ထောင့်တစ်နေရာမှာ အရေးပါလှတဲ့ လူသုံးကုန်ပစ္စည်းတစ်ခုဘဲဖြစ်ပါတယ်။

ေဆးဖက္၀င္ သစ္သီး သစ္ရြက္မ်ား

 ေဆးဖက္၀င္ သစ္သီး သစ္ရြက္မ်ား

အစိမ္းေရာင္ပါတဲ႔ အရြက္ေတြဟာ သင္စားသံုးမိလိုုက္တဲ႔ အစားအစာေတြထဲက၊ သင္႔ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္ကပါလာတဲ႔ ဓာတုေဗဒဓာတ္ေတြ ၊ အညစ္အေၾကးေတြကုိကာကြယ္ေပးပါတယ္။

အစိမ်းရောင်ပါတဲ့ အရွက်တွေဟာ သင်စားသုံးမိလိုုက်တဲ့ အစားအစာတွေထဲက၊ သင့်ရဲ့ ပတ်ဝန်းကျင်ကပါလာတဲ့ ဓာတုဗေဒဓာတ်တွေ ၊ အညစ်အကြေးတွေကိုကာကွယ်ပေးပါတယ်။

လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း

လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း

အစိမ္းေရာင္လက္ဖက္ရည္ antioxidants,  flavonoid ေအာ္ဂဲနစ္အုပ္စုပိုင္ေၾကာင္းအမည္ရ catechines ႂကြယ္ဝေနသည္။ ဒါဟာဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့အစိမ္းေရာင္လက္ဖက္ရည္ဟာကင္ဆာအမ်ိဳးမ်ိဳးကေနခႏၶာကိုယ္ကာကြယ္ဖို႔အတြက္ကူညီေပးႏိုင္တယ္လို႔သိပၸံပညာရွင္ေတြကေျပာပါတယ္။

အစိမ်းရောင်လက်ဖက်ရည် antioxidants,  flavonoid အော်ဂဲနစ်အုပ်စုပိုင်ကြောင်းအမည်ရ catechines ကြွယ်ဝနေသည်။ ဒါဟာဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့အစိမ်းရောင်လက်ဖက်ရည်ဟာကင်ဆာအမျိုးမျိုးကနေခန္ဓာကိုယ်ကာကွယ်ဖို့အတွက်ကူညီပေးနိုင်တယ်လို့သိပ္ပံပညာရှင်တွေကပြောပါတယ်။

ကြ်ဲေကာသီး

ကြ်ဲေကာသီး

ကြ်ဲေကာသီးမွာလည္း ဗိုက္တာမင္စီႏွင္႔ glutathione တို႔ပါ၀င္တာေၾကာင္႔ အသည္းအတြက္မ်ားစြာ အက်ိဳး ျဖစ္ထြန္းေစမွာဘဲျဖစ္ပါတယ္။

ကျွဲကောသီးမှာလည်း ဗိုက်တာမင်စီနှင့် glutathione တို့ပါ၀င်တာကြောင့် အသည်းအတွက်များစွာ အကျိုး ဖြစ်ထွန်းစေမှာဘဲဖြစ်ပါတယ်။

ပန္းသီး

 ပန္းသီး

ပန္းသီးမွာ သၾကားဓာတ္ပါ၀င္တာေၾကာင္႔ ခႏၶာကုိယ္ကုိ သန္႔စင္ေစျပီး အစာအိမ္ရဲ႕ အဆိပ္အေတာက္ေတြကုိဖယ္ရွားေပးႏိုင္ျခင္းအားျဖင္႔ အသည္းရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကုိတဖက္တလမ္းကေန အေထာက္အပံ႔ေပးႏိုင္ပါတယ္။

ပန်းသီးမှာ သကြားဓာတ်ပါ၀င်တာကြောင့် ခန္ဓာကိုယ်ကို သန့်စင်စေပြီး အစာအိမ်ရဲ့ အဆိပ်အတောက်တွေကိုဖယ်ရှားပေးနိုင်ခြင်းအားဖြင့် အသည်းရဲ့ လုပ်ဆောင်ချက်တွေကိုတဖက်တလမ်းကနေ အထောက်အပံ့ပေးနိုင်ပါတယ်။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations