ဒီလိုနည္းလမ္းေလးေတြအတြက္အခ်ိန္နွစ္ပတ္ေလာက္ပဲလုိပါတယ္...(မွန္ဖို႕ေတာ႔လိုတယ္ေနာ္)

1. မနက္ေစာေစာထပါ

မနက္ေစာေစာထပါ

မနက္ကိုေနဖင္ထုိးေအာင္အိပ္တာမ်ိဳးေလ်ာ႔ျပီးတစ္ေန႕၇နာရီ ၈နာရီေလာက္အိပ္တာနဲ႕တင္အျပည္႔အ၀လံုးေလာက္ေနပါျပီ။ အရမ္းအိပ္တတ္တဲ႔အက်င္႔ကိုေျဖာက္ျပီးပံုမွန္အိပ္ယာေစာေစာထျကည္႔ပါ။

2. မ်ားမ်ားရယ္ပါ

မ်ားမ်ားရယ္ပါ

3. အားကစားတစ္ခုပံုမွန္လုပ္ပါ

အားကစားတစ္ခုပံုမွန္လုပ္ပါ

အားကစားကို တစ္ေန႕တစ္ျကိမ္အခ်ိန္တစ္ခုသတ္မွတ္ျပီးပံုမွန္လုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္။ ဒါမွတစ္ေန႕တာစားထားသမ်ွကယ္လိုရီကိုေလ်ာ႔ခ်ေပးနုိင္ျပီး၀ိတ္မတက္လာေအာင္ထိန္းေပးနုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

4. စနစ္တက်စားပါ( အဆီအစိမ္႔မ်ားတဲ႔အစားစာမ်ိဳးကိုလံုး၀မေရွာင္ပဲ တစ္ပတ္တစ္ျကိမ္ေလာက္အားရေအာင္စားပါ)

စနစ္တက်စားပါ( အဆီအစိမ္႔မ်ားတဲ႔အစားစာမ်ိဳးကိုလံုး၀မေရွာင္ပဲ တစ္ပတ္တစ္ျကိမ္ေလာက္အားရေအာင္စားပါ)

ကိုယ္စားခ်င္တာေတြကိုမစားရပဲ အျမဲထိန္းခ်ဳပ္ထားစရာမလုိပါဘူး။ ဒီလုိထိန္းခ်ဳပ္ျခင္းကစိတ္ဖိစီးမႈမ်ားျပီးပိုလုိ႕၀ိတ္တက္ေစတာမလို႕ သင္႔တင္႔ျပီးအဆီနည္းတဲ႔အစားစာကို ပံုမွန္စားျပီး ကိုယ္အာသီသရွိရာကိုတစ္ပတ္တစ္ျကိမ္စားသံုးလုိ႕ရပါတယ္။

5. အိပ္ေရး၀၀အိပ္ပါ...

အိပ္ေရး၀၀အိပ္ပါ...

အိပ္ေရး၀၀အိပ္ျခင္းက ပိုလို႕၀ိတ္ခ်ေစတယ္ဆုိတာအမွန္ပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕အိပ္ေရးမ၀ရင္ပို၀တယ္တို႕ဘာတို႕ျကာဖူးျကမွာပါ။ တကယ္ပါပဲ အိပ္ေရး၀၀မအိပ္စက္ပဲ အိပ္ေရးအပ်က္မ်ားျခင္းက စိတ္ကိုမလန္းေစတဲ႔အျပင္ ပိုလိုေဖာသြပ္သြပ္နဲက၀တုတ္လာေစပါတယ္။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations