ေဆးပညာ သေဘာအရ....

Black Beans

Black Beans

ပဲနက္ေစ႔ေတြ ကေတာ႔ ဗီတာမင္  vitamins B, K, C နဲ႔  A  ဓာတ္တုိ႔ အျပည္အ၀ပါရွိျပီး အဆီဓာတ္ နည္းပါးတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။အသားဓာတ္ ျမင့္မားမႈ နဲ႔ အတူ အမွ်င္ဓာတ္ပါ ၀င္တာေၾကာင့္ ပဲနက္ေစ႔ေတြ ကို လူတုိင္းစားသုံးသင့္ပါတယ္။ပဲနက္ ၁ ခြက္ ခန္႔ ဆုိရင္ အသားဓာတ္ ၁၅ ဂရမ္ခန္႔ ပါ၀င္ျပီး ကယ္လုိရီးနည္းကာ သိပ္သည္းေစတာေၾကာင့္ ၾကြက္သားာေတြ တင္းမာလာေစမွာျဖစ္ပါတယ္။

Yogurt

Yogurt

ဒိန္ခ်ဥ္ တစ္ခြက္ေတာ႔ ကယ္လဆီယမ္ဓာတ္(Calcium နဲ႔ vitamin D)ဗီတာမင္ဒီ တုိ႔ ပါ၀င္တာေၾကာင့္ သစ္သီးေတြ ေရာလုိက္ပါက ပုိမုိ ေကာင္းမြန္လာမွာပါ။အဓိက အားျဖင့္ေတာ႔ အစာေခ် အဖြဲ ႔ အစည္းရဲ ႔ လုိအပ္ခ်က္ကို ေထာက္ပံ႔ေပးႏုိင္ျပီး ၾကြက္သားေတြ ကို ၾကီးထြားမႈ မွာ အေထာက္အကူျပဳ ပါတယ္။

Mussels

Mussels

ေယာက္သြားေတြ ကေတာ႔ အသားဓာတ္ျမင့္မားျပီး အဆီဓာတ္နည္းတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။အဓိက လႈပ္ရွားမႈ ေတြ အတြက္  B12  နဲ႔ selenium ဓာတ္ေတြ ပါ၀င္တာျဖစ္တာေၾကာင့္ ေယာက္သြားဟာ ဆားနည္းနည္းနဲ႔ စားမည္ဆုိပါက အလြန္ကို သန္မာထြားၾကိဳင္းေစပါတယ္။

Olive Oil

Olive Oil

အဓိက အားျဖင့္ သံလြင္ဆီကေတာ႔ ႏွလုံးက်န္းမာေရးအတြက္ အလြန္အဆင္ေျပတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။ၾကြက္သားေတြနာၾကင္မႈ နဲ႔ ေရာင္ယမ္းမႈေတြ အတြက္လည္း ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ရာ ေရာက္တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

Spinach

Spinach

Spinach ဆုိတဲ႔ အရြက္ေတြကေတာ႔ ဗိတာမင္ ဓာတ္မ်ားစြာနဲ႔ အတူ ကလက္စီယမ္ဓာတ္ေပါၾကြယ္၀တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ဒါေပမဲ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာေတာ႔ ရွားပါးလြန္းတဲ႔ အရြက္ျဖစ္ပုံရျပီး ၾကြက္သားေတြ ကုိ ေတာ႔ ေျဖေလ်ာ႔ ေစတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

Buzzy Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ buzzy.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Facebook Conversations